Kvinner i fokus – Josefin Winther

Første virkedag etter påske, tirsdag 2.april, har vi gleden av å kunne invitere til Kvinner i fokus. Josefin Winther kommer til Kvinnehelsehuset, med Harald Hole og Ronny Yttrehus, og det blir en mini-intimkonsert og bokbad. Dette gelder vi oss virkelig til!

Josefin Winther debuterte som forfatter og kom med dobbeltutgivelsen “Til Vega” i oktober i fjor, som består av en bok og en EP, som har blitt skrevet og komponert underveis i prosessen med å få barn. Denne prosessen har vært lang med gleder og sorger, og sangene handler om hvor gåtefullt det er når et nytt menneske kommer til verden.

I poetisk dagbokform går hun nærmere inn på temaer som kunstig befruktning, kjønnsidentitet, kvinnehelse, reinkarnasjon og den største kjærligheten av dem alle.

Vi inviterte opprinnelig Josefin til Kvinnehelsekonferansen vår, da hennes bidrag ville passe så fint inn med årets tema “Mors helse”. Da det ikke passet, kastet vi oss rundt og prøvde å finne en annen anledning til å invitere Josefin til oss. Vi er derfor ekstra glade og takknemlig for at vi kan invitere deg til Kvinner i fokus med Josefin Winther. Dette blir et fint “vorspiel” til årets Kvinnehelsekonferanse som er 26.april, se egen sak om konferansen.

Vi gleder oss til å høre sangene hennes og ha en samtale om prosessen med både bok og det å bli mor! Det blir også mulighet for å kjøpe boken hennes “Til Vega”.

Om Josefin:

Josefin Winther er artist, låtskriver og skribent. Siden sin debut i 2006 har hun høstet anerkjennelse for sine liveopptredener og musikkutgivelser. Allerede som 19-åring fikk hun platekontrakt og debuterte samme år. Winther har siden den gang gitt ut syv studioalbum, tre EPer og en rekke singler.

Noter deg datoen i kalenderen og spre gjerne 💌invitasjonen til flere interesserte 💬

Kvinner i fokus er som alltid gratis, åpent for alle og alle kjønn er velkommen!❣️

Dørene åpner 17.30 og arrengemnetet starter 18.00!

VELKOMMEN❣️

Om Kvinner i fokus

Kvinner i fokus er et månedlig arrangement som skjer første tirsdag hver måned. Kvinner i fokus setter søkelys på temaer som går under radaren, som handler om kvinner, og er av kvinner for alle kjønn! Det er en arena for å lære og dele kunnskap og opplevelser.